torsdag 7. januar 2010

Varmedekken i fleece

Tolag polar fleece, halv krave med hull til kobbel og gjord som går rundt hele hunden. Gjorden festes med borrelås. Borrelås også i brystpartiet. 

Varmedekkenet kan broderes på en eller to sider. Standars plassering er skrått bak på lår/rumpepartiet. Maks broderingsflate er 11 x 12 cm

Kan lages i str 40, 50, 60 og 70 cm. Farger etter forespørsel. Pris fra kr 380,00 uten brodering. Brodering fra kr 50,00

Her er et sort dekken med grå melert underside, uten brodering.  IMG_1128IMG_1129

og her med brodering:

 IMG_1130 IMG_1131IMG_1133

2 kommentarer:

Tone sa...

Hei
Jeg fikk tips om bloggen din av ei venninde - og takk for titten!
Jeg er også syglad dame, men har ikke kommet så godt i gang som deg.
Mange gode ideer her.
Jeg skal være hjemme ett år, og håper å få sydd en god del.
Til nå har det bare blitt gaver.
Jeg har en hageblogg, - men vil vel etter hvert få laget en sømblogg også. Må bare finne min stil og sortere en rekke tanker...
Hvor kjøper du feks fleece? Jeg har ikke funnet noen god butikk på østlandet med godt utvalg her. Har kjøpt noe på nettet.
Mange fine modeller, dine ideer?
Ha en fin dag
Tone

Mappedi sa...

Hyggelig at du har tatt turen til bloggen min :)

Jeg kjøper fleece på Stoff og Stil (stoffogstil.no) i Drammen.
Dekkenene er etter egen mønster, og det meste andre er enten fra grunnmønstre eller andre modifiserte mønstre.