tirsdag 15. juni 2010

Dyneoppbevaring til nytte :)

Fikk en (etter min mening) en brilliant ide mens jeg lå på sofaen i dag ;) De fleste hjem har jo noen flere dyner enn senger, være seg enten til gjestebruk eller sesongdyner. Vi er en av de familiene som har begge deler….. Hvor gjør man egentlig av disse dynene ??? Her flyter de rundt litt overalt og ingensteder da vi ikke har hatt noen god løsning på dette.

Men det har vi nå!!!! I alle fall til noen av dynene ;)  Jeg laget et dynetrekk, eller putetrekk om du vil, i str 70x70 cm. Det passer til en dyne om man først bretter den en gang på langs og så bretter den i 3 lag i lengden. Ja dårlig på å forklare da…

Når man har puttet dynen inn i en slik en kan mab f.eks bruke den til:

  • gulvpute til barna
  • som ryggpute i senga når man skal lese
  • en på gulvet og en oppetter veggen som en “stol”
  • eller bare ha en flott oppbevaring under senga eller oppå skapet  ;)

Mulighetene er mange og sikkert fler enn jeg kommer på ;) Her ser dere de i alle fall:

IMG_2613 IMG_2614 IMG_2615 IMG_2616

Smart? Jeg har klippet opp flere, så de vil komme for salg etterhvert om noen vil ha.

Men jeg har ett problem…… HVA SKAL JEG KALLE DISSE?????? 

Edit: Min kjære mamma kom med genialt navn, så nå heter de PUTT-DE-VEKK :D

Ingen kommentarer: