søndag 9. januar 2011

Julegavene 2010

Hvs som skulle gis i julegave i 2010 ble bestemt i sommer, likevel klarte jeg ikke få ut fingeren før de siste par dagene *host*

Men i hovedtrekk ble det gitt broderte putevar, som jeg har inntrykk av at ble satt pris på rundt omkring. Ikke alt ble tatt bilder av pga tidspress dessverre :(

Først av alt en STOOOR takk til Marianne som lånte meg sin broderingsmaskin slik at jeg kunne kjøre dobbel produksjon! Genialt!  Ga meg vel et ønske om å ha 2 maskiner ja….. *host*

IMG_3291IMG_3290

Her er noen bilder under produksjonen:

IMG_3288IMG_3289IMG_3292IMG_3294

Så over til de FÅ som ble tatt bilder av, lagde totalt 14 trekk….

Mamma og Pappa fikk 2 slike, det samme fikk Karin. Håper de mootar søte drømmer av å sove på de :)

IMG_3299 

Malin fikk 2 slike med monogrammet sitt, ikke M pga fornavnet, men pga etternavnet ;)

IMG_3296

Så var det over til guttas gaver, i alle fall 2 av de som fikk slike – selvfølgelig med forskjellige navn ;) Simon og Anton

 IMG_3297

Hedda, Tilda, Victoria og Miriam fikk slike:

 IMG_3298

Rikke og Jesper sine fikk jeg dessverre ikke tatt bilder av, men de stod det Sov god, Rikke og Sov godt, Jesper på :) 

Slike kan bestilles om dere ønsker :)

Ingen kommentarer: