søndag 9. januar 2011

Rydding av sybula

I det siste har det vært lite aktivitet på bula mi. Det lille jeg har sydd i høst og før jul har i stor grad blitt produsert på kjøkkenet, og her kan dere se hvorfor *flau*

IMG_3332IMG_3337   IMG_3334

IMG_3336IMG_3333

 

 

 

 

 

 

 

 

Vel, i dag fikk jeg endelig tid, ork og energi til å få gjort noe med dette! Så i noen timer (!) i dag har jeg ryddet og støvsuget der inne. Og det som var er at det fløt andre steder i huset med syting som skulle inn her også….  Blant annet så ser dere jo 1 av 5 maskiner der inne på bildene over…….  

Men nå ser det en anelse bedre ut :)

 IMG_3338

Ikke alle maskinene er på plass her enda. Coverproen har gjemt seg mellom overlocken og symaskina, mens broderingsmaskinen fortsatt er på kjøkkenet og den siste maskinen på jobben.

 IMG_3339

KLippebordet er igjen synlig, men mangler en av skjæremattene her da….

 IMG_3340 IMG_3341

Kremt……….. hvor i all verden kommer alt dette stoffet fra???? MÅ begynne å produsere litt snart tror jeg…….

IMG_3343 IMG_3342

4 av 6 lyspærer ble også skiftet i dag, så det er nå lyst, ganske ryddig og rent der inne :) Nå skal jeg bare vente til energien tar seg opp med å begynne å gjøre noe der inne. Jo lengre jeg venter jo lengre er det ryddig der da…….. ;) 

5 kommentarer:

Mammo sa...

Det ble jo en kraftig opprydding dette da! Tipper det blir kjekkere å jobbe der inne nå ;) Lykke til med å holde det like ryddig framover! :D

Mappedi sa...

Ja det hjalp litt ;) Ja det var det da...... Å holde det ryddig er ikke min sterke side dessverre, spes ikke når jeg er kreativ....

Anonym sa...

he he.. kjenner til det der.
Men flott ble det nå iallefall.
Du får nyte det mens det varer, sånn må jeg og.
Klem fra TanteMarit

Mappedi sa...

Takk for det Tante Marit

Litefrø sa...

De første bildene minner mistenkelig om mitt kaos... Uff... Jeg burde la meg inspirere.... Du har gjort en formidabel jobb!!